miercuri, 17 februarie 2016

Yarn Along - 1

Din când în când, îmi place să meșteresc una-alta. Nu neapărat pentru nevoia de acel lucru, cât pentru relaxarea și mulțumirea ce vin odată cu un lucru făcut de mine...
Îmi place să văd ceea ce lucrează mâinile harnice ale altor femei. Mă alătur lor și voi posta ceea ce croșetez acum. Este un șal pentru sora mea cea mică. Vreau să i-l dăruiesc în prag de primăvară. Abia aștept să îl termin! Alături de el, am cartea, o cafea in ceașca favorită și florile de la soțul meu. O combinație de lucruri frumoase, ce înveselesc ziua și sufletul!
De citit, am început ”Orele îndepărtate”, Kate Morton. De aceeași autoare am citit și ”Casa de la Riverton” și mi-a plăcut. Sper să fie la fel și în cazul ”Orelor îndepărtate”. Vă voi ține la curent! :)

Să aveți spor în tot ceea ce faceți și zile minunate!
Maria-Irina



2 comentarii:

  1. That shawl looks lovely! And I love all of your little favorite things - especially the cup! So pretty!

    RăspundețiȘtergere